/Files/images/фото_колеги.JPG

Педагогічний колектив
Полонського ліцею №2 імені О.Боброва

Педагогічний колектив ліцею - це творчі, досвідчені вчителі, які мають високу науково-теоретичну підготовку, досконало володіють сучасними формами і методами організації навчально-виховного процесу, спрямовують свою діяльність на вдосконалення та систематичне впровадження інноваційний освітніх технологій у навчально-виховний процес.

/Files/images/колектив1.JPG

Навчальний процес здійснюють 49 педагогів, із них:

учителів - методистів – 7 – 15,9%
старших вчителів – 5 – 11,4%
з вищою категорією – 29 – 63,6%
з І категорією – 5- 11,4%
з ІІ категорією – 4 – 10%
спеціалістів – 3 – 6.8%
9 розряд – 2 – 4,5%

Головна проблема, над якою працює ліцей, - «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності»

/Files/images/pedrada1.jpg

В засіданнях педагогічної ради ліцею беруть участь усі вчителі ліцею, медична та психологічна служби. Педагоги обмінюються досвідом роботи з питань навчання, виховання та розвитку дітей, розробляють заходи направлені на покращення навчально-виховної роботи з дітьми. Кожне засідання педагогічної ради проходить динамічно, ефективно та надає багато нової корисної інформації.

/Files/images/колектив4.JPG

Щопонеділка проводяться наради за участю директора. На них обговорюються та вирішуються перспективні та поточні проблеми ліцею, раціональна й ефективна організація навчально-виховного процесу.

Традицією стало щопонеділка проводити методично-виробничі наради з педагогічним колективом ліцею, на яких розглядаються плани роботи ліцею на тиждень, питання методичної роботи, внутрішньошкільного контролю.

В ліцеї діють 6 методичних об’єднань освітніх галузей.

Методичне об’єднання освітньої галузі «Мова і література» працює над проблемою запровадження особистісно діяльнісного підходу до навчання й виховання учнів, орієнтованих на формування основних життєвих компетентностей.

Методичне об’єднання освітньої галузі «Природознавство, здоров’я і фізична культура» працює над проблемою мотивації навчальної діяльності як один із засобів формування предметних компетенцій школярів.

Методичне об’єднання освітньої галузі «Суспільствознавство, естетична культура» працює над проблемою формування життєвих компетентностей особистості учня в ході викладання суспільних дисциплін та предметів естетичного напрямку.

Методичне об’єднання освітньої галузі «Математика, технології» працює над проблемою формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках математики та інформатики.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою формування ключових компетентностей учнів початкової школи.

Методичне об’єднання класних керівників працює над проблемою виховання громадянина України шляхом формування ключових компетентностей.

У ліцеї обладнано 13 предметних кабінетів :

- кабінет математики
- кабінет хімії
- кабінет біології
- кабінет фізики
- кабінет інформатики
- кабінет трудового навчання
- кабінет обслуговуючої праці

Дані предметні кабінети є центрами навчальної та методичної роботи вчителів та учнів ліцею.

З метою задоволення освітніх потреб школярів курси за вибором:

практикум із синтаксису української мови; орфографічний практикум; розв'язування задач з параметрами; основи християнської етики; визначні постаті; конституційне право.

Факультативні курси:

креслення; розв'язування задач підвищеної складності.

До послуг учнів та вчителів:

навчальних кабінетів – 26: спортзал; бібліотека; шкільна їдальня; комп’ютерний клас з підключенням до мережі Інтернет; медичний кабінет; кабінет психолога та корекційно-розвиткових занять.

Кiлькiсть переглядiв: 669