Повага до бажання дітей самостійно працювати | Організація різноманітних ігор, вікторин, розгадування і складання кросвордів, чайнвордів, ребусів |
Надання дитині свободи вибору | Надання авторитетної допомоги |
Створення умов для конкретного втілення творчої ідеї | Терпимість до безладдя |
Заохочення обдарованої дитини | Здібність до самоаналізу |
Розвиток цікавості, допитливості, кмітливості, інтелекту й формування пізнавальних інтересів | Знання психологічних особливостей обдарованої дитини. Розуміння їхніх потреб та інтересів |
Мати творчий особистий світогляд | Володіння почуттям гумору |
Взаємозв'язок сім'ї і навчального закладу | Застосування форм і методів народної педагогіки |
Виховання культури мовлення | Створення затишних і безпечних умов для розвитку |